Ari heitti toiseksi Ruotsi ottelussa!
Juoksukoulu sai suuren suosion Valkealammella. Seuraavat kerrat Rannan kentällä

Kolme Jyskeen urheilijaa Kalevan Kisoihin

Lehtimäen Jyskeen yleisurheilijoista kolme keihäänheittäjää on rikkonut Kalevan Kisojen tulosrajan ja ovat oikeutettuja osallistumaan.  Jyske on ainut seura joka saa kisoihin mukaan näin monta saman kylän keihäänheittäjää, jotka ovat aina edustaneet omaa seuraansa.

Vuoden 2011 miesten mestari ja viime vuoden kolmas Ari Mannio on mainiossa tuloskunnossa ja hän on selvä mitaliehdokas. Kalevan Kisat ovat myös tärkein näytönpaikka kilpailtaessa kolmannesta Suomen edustuspaikasta Pekingin MM-kisoihin, jotka ovat elokuun lopulla. Ruuskanen ja Pitkämäki on valittu jo ennen kautta ja Ari kisaakin Teemu Wirkkalan kanssa kolmannesta paikasta.
Pasi Mäkipelto on toinen Jyskeen miesheittäjä Porin kisoihin. Pasi on vakauttanut tuloskuntonsa tasaiseksi 70 metrin tasoksi ja hän voi onnistuessaan olla jopa finaalissa, johon riitänee noin 73 -74 metrin heitto.
Jyskeen kolmas keihäänheittäjä on naisten sarjan Janette Lepistö, joka pyrkii kuntoutumaan ja osallistumaan kisoihin. Janette oli viime vuonna Kalevan Kisoissa viides.
Sanni Taipalus oli myös vahvasti menossa kohti kisarajaa, mutta kiusallinen jalkavaiva haittasi alkukesän harjoittelua.

MS Word -tiedostoKJJ2 Jyske.docx (108 kB)

Ari karsiutui niukasti Pekingin keihään finaalist, karsinnan tulokset

Arille sotilaiden maailmanmestaruus! Lue juttu tästä

Janette voitii Pihtiputaan Keihäskarnevaaleilla,  tulokset

Ari Mannio Keihäskarnevaalien ykkönen! Juttu

Keihäskarnevaalit miesten ja naisten A- ja B-kisat, tulokset

Janetelle SM-kultaa Tampereelta, linkki

Juoksukoulu jatkui Rannan kentällä

Janette Lepistö blogi ►

ARI jyrää jääkiekossa, YLE:n juttu tästä

Pasi voitti Tähtikisoissa Virroilla, tulokset

Pasi ja Roope voittivat Janakkalassa, tulokset

Sanni Taipalus sijoittui hienosti neljänneksi Turussa Nuorten SM-hallikisojen 800 metrillä N19-sarjassa. Loppukilpailussa oli 17 juoksijaa.
Kilpailu oli neljän kärjen kesken erittäin tasainen ja Sanni jäi vain vajaat 2 sekuntia kullasta.  Sanni paransi ennätystään reilusti.   TULOKSET

VIISKUNTAKISAT 2015 TULOKSET

Siljalle ja Sinille hienoa menestystä Alavuden Viiskuntakisoissa, tulokset tästä

Kuortaneen Eliittikisoissa tullut käsivamma esti Janeten osallistumisen SM22-kisaan ja näin hän ei pystynyt uusimaan aikaisempia mestaruuksiaan

Sannille SM-hopeaa 800 metrillä N19-sarjassa!
Sanni teki ennätyksensä ja kirkasti viime vuoden pronssin hopeaksi. Johanna Matintalo voitti vajaalla sekunnilla. Loppusuoran rajun taistelun jälkeen Sanni ohitti Eliisa Räsäsen.
Tulokset

Sanni ja Janette kisasivat menestyksekkäästi Seinäjoella kauden avauksessa, Ilkan juttu    ja   tulokset

Janette kuudes Kalevan Kisoissa, tulokset

Janette valittiin Suomen edustajaksi alle 23-vuotiaiden EM-kisoihin naisten keihääseen. Toinen kisarajan rikkoja oli Lappeenrannan Saara Lipsanen. Miehistä rajan rikkoja oli Ylöjärven Joni Karvinen eli tämä kolmikko lähtee matkaan.

Video heitosta, linkki