PDF-tiedostoKeihäskisa.pdf (114 kB)
Jyske valitsi uuden puheenjohtajan ja sihteerin

Sannille taktisesti hyvällä juoksulla SM-hopeaa. Mestaruus jäi vajaan kolmen sekunnin päähän.

PDF-tiedostoJyske palkitseminen0001.pdf (1.7 MB)
Palkitsemiset 15.12.13 Uutisnuotta

Lehtimäen Jyske palkitsi vuoden 2013 menestyneitä urheilijoitaan 15.12.
Parhaaksi urheilijaksi valittiin Ari Mannio. Arin kausi oli erittäin tasainen ja hän menestyi upeasti kansainväilissäkin kisoissa. Sanni Taipalus saavutti Jyskeen urheilijoista SM-hopeaa 1500 m estejuoksusta sekä KLL:n SM-kisoista 800 m hopeaa. Janette Lepistö paransi Jyskeen paraatilajissa keihäässä reilusti ennätyksiään ja nousi naisten sarjassakin korkealle lyöden monia kansallisia huippuja. Pasi Mäkipelto saavutti A-luokan tuloksen ja näin Jyske oli ainut seura joka sai kolme keihäänheittäjää  Kalevan Kisoihin. Mika Mannio jatkoi hyviä suorituksiaan kuulassa. Saga Kurunmäki nousi pienellä harjoittelulla keihään sarjassa T10 kolmanneksi E-P:n tilastoissa.
Motivoitunut ja tavoitteellinen Anni Keisanen teki hienoja hiihtoja naisten sarjoissa voittaen  mm. piirinmestaruuden.

Tilaisuudessa Jyskeen puheenjohtajan nuija vaihtoi omistajaa. Noin 10 vuotta seuraa johtanut Satu Hauta-aho luovutti vetovastuun Tuula Kurunmäelle. Uutena seuran sihteerinä aloittaa 2014 alusta Satu Yli-Kesäniemi.
Jyske muisti Satu Hauta-ahoa seuran pokaalilla.

Jyskeen urheilijoita SUL:n maajoukkuevalmennukseen vuodelle 2014:

Ari Mannio valittiin TEAM Finland-ryhmään sekä Janette Lepistö Nuorten Maajoukkueeseen.